نمایشگاه خوش نگاران در گالری مژده میزبان علاقمندان خواهد بود

به گزارش وبلاگ بهسایا، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، نمایشگاه خوش نگاران در گالری مژده میزبان علاقمندان خواهد بود.

نمایشگاه خوش نگاران در گالری مژده میزبان علاقمندان خواهد بود

پروژه فراخوان خوش نگاران به کوشش محمد بزرگی که در مرداد 1400 آغاز شد، عصر جمعه 7 مرداد 1401 در گالری مژده آثار 13 هنرمند منتخب را به تماشا میگذارد.

محمد بزرگی، خوشنویس و هنرمند نقاشی خط به منظور شناسایی و پشتیبانی از استعدادهایی که فرصت ظهور در عرصه خوشنویسی را نیافته اند، فراخوانی با عنوان خوش نگاران مستعد منتشر و از علاقمندان به این حوزه دعوت به حضور کرد. در این فراخوان جوایزی برای برگزیدگان دو بخش نقاشی خط و نوآوری در خط در نظر گرفته شد، اکنون پس از یک سال، منتخبین این فراخوان پس از گذر مراحل داوری معرفی می شوند.

اسامی هنرمندان منتخب به ترتیب حروف الفبا عبارتند از آرین اعتمادی، حمیدرضا اکبری، پریسا انوار، طیبه الحسینی، سلمان تقی زاده، دینا تهرانی، احمد خداداد، مینو خزائی، سعید خویه، کیانوش شفیعی، رها عبداللهی، محمدرضا کاشانی و محمدرضا یاری.

در کنار منتخبین، آثار هنرمندان مدعو مهرداد اصفهانیان، عارف امرالله زاده، مهراد رضوانی و محمود وطن خواه و نیز آثاری از محمد بزرگی، کوروش قاضی مراد و وحید آرنگ به نمایش در می آیند.

خوش نگاران منتخب جایزه محمد بزرگی تا 14 مرداد 1401 در گالری مژده به تماشا خواهد بود. گالری مژده در سعادت آباد، علامه شمالی، خیابان هجدهم شرقی، پلاک 27 واقع شده است.

منبع: همگردی

به "نمایشگاه خوش نگاران در گالری مژده میزبان علاقمندان خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه خوش نگاران در گالری مژده میزبان علاقمندان خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید