مهسا جاور: برگشتم تا نقره بازی های آسیایی 2018 در 2022 طلا گردد

به گزارش وبلاگ بهسایا، تهران (پانا) - بانوی ملی پوش روئینگ ایران که یکبار دیگر به ورزش حرفه ای برگشته است، ابراز امیدواری کرد که بتواند به مدال بازی های آسیایی برسد.

مهسا جاور: برگشتم تا نقره بازی های آسیایی 2018 در 2022 طلا گردد

مهسا جاور در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی با اشاره به آغاز مجدد فعالیتش در ورزش قهرمانی و روئینگ اعلام کرد: بعد از بازیهای آسیایی جاکارتا مدت زیادی به علت مسائل شخصی از تمرینات دور بودم تا با حمایت رییس فدراسیون تصمیم به شرکت در لیگ روئینگ گرفتم.

او افزود: با وجود فرصت محدود برای آمادگی و شرکت در لیگ، تمریناتم را زیر نظر آقای فرزام از سر گرفتم و البته از نتیجه مسابقات راضی ام.

جاور ادامه داد: پس از خاتمه مسابقات لیگ، تمرینات خود را جدی تر برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور دنبال کردم و پیروز شدم طلای ماده سنگین وزن 1000 متر را به دست بیاورم.

وی با تاکید بر رضایت از عملکرد خود در نتایج تست انتخابی افزود: در حال حاضر در دریاچه آزادی به همراه دخترم مینل مستقر هستم و تمرینات را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند انجام می دهم. با توجه به شرایط متفاوتم نسبت به سایر ورزشکاران، امکان حضور مستمر در اردو برایم فراهم نبود و تمرینات خود را در استان زنجان دنبال کردم و با توجه به نتایج آخرین تست انتخابی از عملکردم راضی هستم.

جاور در خصوص آخرین تست انتخابی تیم ملی گفت: در تست انتخابی پیروز شدم رکورد خوبی ثبت کنم و بعد از نازنین ملایی که از آمادگی بالایی برخوردار است، برترین رکورد را در مسافت 2000 متر داشته باشم.

او در پاسخ به این پرسش که با توجه به مدت دوری طولانی اش از ورزش حرفه ای، چه نتیجه ای را در مسابقات پیش رو پیش بینی می کنی؟ اظهار کرد: من تجربه شرکت در مسابقات متعدد و بزرگی را دارم و برای مسابقات آسیایی تایلند در ارنج قایق های دو نفره و چهار نفره حضور دارم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا برترین نتیجه ممکن را کسب کنیم و با انگیزه ای مضاعف، تمرینات آماده سازی برای بازی های آسیایی هانگژو چین را دنبال کنیم.

وی در خصوص هدف خود از بازگشت به ورزش حرفه ای گفت: در بازیهای آسیایی اینچئون مدال برنز و در بازیهای آسیایی جاکارتا مدال نقره را کسب کردم و در پی تبدیل مدال نقره به طلا در بازی های آسیایی هانگژو چین هستم.

جاور در آخر گفت: از زحمات آقای فرزام به عنوان مربی و آقای سهرابیان که مشوق من برای آغاز مجدد ورزش حرفه ای بودند متشکرم و امیدوارم بتوانم با نتیجه خوب در مسابقات، پاسخ زحمات خودم و حمایت همه را بدهم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مهسا جاور: برگشتم تا نقره بازی های آسیایی 2018 در 2022 طلا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهسا جاور: برگشتم تا نقره بازی های آسیایی 2018 در 2022 طلا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید