شورای صدور پروانه ساخت با فراوری سینمایی دو فیلمنامه موافقت کرد

به گزارش وبلاگ بهسایا، شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی، در جلسه اخیر با فراوری سینمایی دو فیلمنامه موافقت کرد.

شورای صدور پروانه ساخت با فراوری سینمایی دو فیلمنامه موافقت کرد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ بهسایا، فیلم نامه آقای گل به تهیه کنندگی مهدی احمدی و کارگردانی و نویسندگی بیژن شیرمرز و فیلم نامه حدود ساعت 8 صبح به تهیه کنندگی و کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی منوچهر هادی و سعید دولتخانی، موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

بیژن شیرمرز نویسنده فیلم نامه آقای گل دوره های فیلم سازی را در مجتمع آموزشی سینما (به مدیریت داریوش عاشوری) طی نموده و از سال 1370 و فعالیت حرفه ای خود را شروع نموده است. او هم اکنون مدیر عامل مؤسسه فیلم سازی حس هفتم می باشد.

شیرمرز نویسنده سریال های پاورچین (1384)، امروز-فردا (1389) و شیوع (1394) است.

سعید دولت خانی که در کنار منوچهر هادی نوشتن فیلم نامه حدود ساعت 8 صبح را برعهده داشته، نویسنده، بازیگر و طراح لباس سینما و تلویزیون ایران است.

او سال 1385 فعالیت های سینمایی خود را با عنوان نویسنده شروع کرد و نخستین تجربه حرفه ای خود را با همکاری مهرشاد کارخانی با عنوان گناه من به رشته تحریر درآورد.

قرنطینه را نیز سال بعد با همکاری منوچهر هادی نوشته و همکاری اش با هادی به نگارش فیلم نامه بعدی فیلم منوچهر یکی می خواد باهات حرف بزنه نیز کشیده شد. دولتخانی سال 1393 پس از هشت سال فعالیت در عرصه نویسندگی پیروز شد تا نخستین فیلم سینمایی خود را با عنوان گاو زخمی به تصویر بکشد.

از مهم ترین آثار سعید دولتخانی می توان به سایه بان، گوشه ن شینان و یکی میخواد باهات حرف بزنه اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شورای صدور پروانه ساخت با فراوری سینمایی دو فیلمنامه موافقت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای صدور پروانه ساخت با فراوری سینمایی دو فیلمنامه موافقت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید