سعیدی: ارزیابی ما از حضور هیئت ورزشی افغانستان در ایران مثبت بود

به گزارش وبلاگ بهسایا، دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: ارزیابی ما از حضور هیئت ورزشی افغانستان مثبت بود و جلسات متعدد رسمی و مدیریتی برگزار شد.

سعیدی: ارزیابی ما از حضور هیئت ورزشی افغانستان در ایران مثبت بود

کیکاووس سعیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بهسایا، در خصوص حضور رئیس کمیته ملی المپیک افغانستان در ایران گفت: هیئت بلند پایه ورزشی افغانستان که در راس آن حفیظ الله ولی رحمی، وزیر ورزش افغانستان حضور داشت به همراه نواب رئیس و دبیر کل کمیته المپیک این کشور راهی ایران شدند. ارزیابی ما از این حضور مثبت بود و جلسات متعدد رسمی و مدیریتی برگزار گشت و زمینه همکاری دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه اضافه کرد: دیدار با وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک ایران و روسای فدراسیون ها بخشی از برنامه ها بود و بازدید های جداگانه از فدراسیون ها و امکانات ما داشتند. اینکه علایق مشترک داریم و افغانستان کشور دوست و همسایه است موجب می شود تا رویکرد ما در توسعه مناسبات و توسعه همکاری ها در ابعاد مختلف باشد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: تفاهم نامه ای بین کمیته المپیک ایران و افغانستان به امضا رسید. اشتراکات زیادی داریم که به تعمیق ورزش چه در حوزه ورزش زنان و چه مردان و اعزام مربیان و برگزاری دوره آموزشی و برگزاری تمرینات مشترک کمک خواهد کرد.

سعیدی تاکید کرد: در فوتبال مذاکرات خوبی برای برگزاری دیدارهای محبت آمیز دو کشور انجام شد. در طرح راهبری با نگاه بلند مدت و هم عملیاتی و اجرایی برنامه داریم و این مجموعه اقداماتی بود که بتوانیم در حیطه های معین شده به آن بپردازیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سعیدی: ارزیابی ما از حضور هیئت ورزشی افغانستان در ایران مثبت بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیدی: ارزیابی ما از حضور هیئت ورزشی افغانستان در ایران مثبت بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید