درخواست سرمربی پرسپولیس از باشگاه درباره دستمزد لوکادیا

به گزارش وبلاگ بهسایا، شنیدیم یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس از مسئولان باشگاه خواسته است که دستمزد یورگن لوکا (لقب لوکادیا نزد بازیکنان پرسپولیس!) را هر چه زودتر پرداخت نمایند.

درخواست سرمربی پرسپولیس از باشگاه درباره دستمزد لوکادیا

تیم پرسپولیس در دو هفته گذشته برابر تیم های تراکتور و سپاهان پیروز به گلزنی نشد و یکی از مسائل بر سر راه این گلزنی ها نزول یورگن لوکادیا بوده است.

یحیی گل محمدی به عنوان یک سرمربی با تجربه به خوبی این موضوع را می داند و بر همین اساس از باشگاه درخواست نموده است این پول پرداخت گردد هرچند مشکل اصلی مدیران پرسپولیس بسته بودن و مسدود شدن حساب بانکی این باشگاه است.

برترین گلزن پرسپولیس در فصل جاری، چند روز پیش به باشگاه پرسپولیس مهلت 15 روزه ای داده بود تا مطالباتش پرداخت گردد، اما با وجود گذشت چند روز از این مهلت، هنوز این پول به این بازیکن هلندی پرداخت نشده است. از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس به این بازیکن اعلام نموده که نهایتا تا آخر همین هفته این مبلغ که حدودا کمتر از 200 هزار دلار است را به او پرداخت خواهند کرد.

به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس در صدد است پیش از ملاقات حساس این تیم برابر مس رفسنجان، دستمزد یورگن لوکادیا را پرداخت کند تا او با روحیه ای بهتر در این ملاقات به زمین برود.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "درخواست سرمربی پرسپولیس از باشگاه درباره دستمزد لوکادیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست سرمربی پرسپولیس از باشگاه درباره دستمزد لوکادیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید