حذف نقاط پر حادثه محور های مواصلاتی آذربایجان غربی در دستور کار برنامه های اصلی

به گزارش وبلاگ بهسایا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در پنجمین جلسه مدیریت اجرایی کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان بر لزوم حذف نقاط پرحادثه در سال 1401 تاکید نمود.

حذف نقاط پر حادثه محور های مواصلاتی آذربایجان غربی در دستور کار برنامه های اصلی

یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در پنجمین جلسه مدیریت اجرایی کمیسیون ایمنی حمل و نقل آذربایجان غربی گفت: در بحث تصادفات جاده ای سفرهای نوروزی خوشبختانه با توجه به افزایش تردد ها جزو استان های پیروز در اجرای طرح نوروزی بوده ایم، ولی باید سعی گردد با بالا بردن اقدامات پیشگیرانه تصادفات را بیش از پیش کاهش داد.

او گفت: درکنار از اقدامات فیزیکی و ایمن سازی محور ها باید در بحث افزایش فرهنگ رانندگی و آموزش های لازم مخصوصا برای نوجوانان و جوانان اقدامات لازم انجام گردد.

رهبردین گفت: با توجه به مرزی بودن استان و تردد زیاد مسافرین باید این اقدامات ادامه پیدا کند و آموزش و پرورش هم در مدارس و در بستر فضای مجازی و شبکه شاد اقدامات آموزشی و فرهنگ رانندگی و تردد صحیح در جاده ها را انجام دهد.

او گفت: با همکاری و هماهنگی تمام دستگاه ها و ارگان های ذیربط انتظار می رود در ایام پیش رو هم شاهد افزایش ایمنی و کاهش تصادفات در محور های استان باشیم.

وبلاگ بهسایا آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حذف نقاط پر حادثه محور های مواصلاتی آذربایجان غربی در دستور کار برنامه های اصلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف نقاط پر حادثه محور های مواصلاتی آذربایجان غربی در دستور کار برنامه های اصلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید