تخلف 919 میلیارد ریالی گرانفروشی شرکت مخابرات ایران در مشهد

به گزارش وبلاگ بهسایا، مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات از تخلف 919 میلیارد ریالی شرکت مخابرات ایران به اتهام گرانفروشی (دریافت وجه اضافی از مشترکین تلفن ثابت) در استان خراسان رضوی اطلاع داد.

تخلف 919 میلیارد ریالی گرانفروشی شرکت مخابرات ایران در مشهد

به گزارش وبلاگ بهسایا از سازمان تعزیرات حکومتی، محسن عسکری اضافه نمود: با گزارش دریافتی از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشهد در خصوص گرانفروشی و دریافت وجه اضافی با عنوان حق اشتراک از مشترکین تلفن ثابت در استان خراسان رضوی، پرونده تشکیل و به شعبه پنجم تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد ارسال شد.

وی اظهارداشت: هیأت دیوان عدالت اداری با استناد به ضرورت وجود قانون برای اخذ آبونمان، مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات برای اخذ آبونمان را ابطال نموده اما شرکت مخابرات ایران با تغییر عنوان آبونمان به حق اشتراک، بدون مجوز از کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات، اقدام به دریافت حق اشتراک از همه مشترکین تلفن ثابت در استان خراسان رضوی نموده است.

عسکری افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از طی مراحل قانونی در نهایت با احراز تخلف، شرکت مخابرات ایران را به استرداد وجوه اضافی اخذ شده در حق مشترکین و پرداخت مبلغ 919 میلیارد و 462 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد که پس از اعتراض شرکت مخابرات ایران رأی بدوی در شعبه دوم تجدید نظر استان آنالیز و حکم صادره قطعی شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "تخلف 919 میلیارد ریالی گرانفروشی شرکت مخابرات ایران در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلف 919 میلیارد ریالی گرانفروشی شرکت مخابرات ایران در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید