بایدن: اگر ترامپ هنوز کرونا داشته باشد، با او مناظره نمی کنم

به گزارش وبلاگ بهسایا، خبرنگاران : نامزد ریاست جمهوری دموکرات های آمریکا گفت، در صورت ادامه ابتلای دونالد ترامپ به کووید-19 مناظره بعدی با این رئیس جمهوری باید لغو گردد. تیم بایدن تدابیر احتیاطی برای عدم ابتلای او به این بیماری را افزایش داده است.

بایدن: اگر ترامپ هنوز کرونا داشته باشد، با او مناظره نمی کنم

به گزارش وبلاگ بهسایا به نقل از ایسنا،جو بایدن گفت مناظره 15 اکتبر (24 مهر) در میامی باید تحت تدابیر بهداشت سفت و سخت انجام گردد و ابتلای ترامپ به کرونا و موجی از ابتلای دیگر مقام های کاخ سفید را یک مشکل بسیار جدی توصیف کرد.

بنابر گزارش رویترز، این نامزد دموکرات ها در انتخابات سوم نوامبر پس از کمپین در پنسیلوانیا به وبلاگ بهسایا گفت: اگر او هنوز کووید داشته باشد، ما نباید مناظره داشته باشیم. نمی دانم الان شرایط رئیس جمهور ترامپ چطور است. نمی دانم شرایط او چیست. قطعا مشتاق هستم که با او مناظره داشته باشم اما فقط امیدوارم که تمام پروتکل ها رعایت گردد.

سخنگوی کمپین ترامپ در واکنش به اظهارات بایدن گفت: ترامپ در سلامت خواهد بود و به آنجا خواهد رفت. بایدن نمی تواند از زیر آن شانه خالی کند و حافظان او در رسانه ها نمی توانند او را پوشش دهند.

پس از چند روز انتشار پیغام های متناقض از سوی پزشکان و دستیاران درباره شرایط رئیس جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ 74 ساله دوشنبه پس از آنکه سه شب در بیمارستان بستری شد، به کاخ سفید بازگشت. پزشک او سه شنبه گفت که دیگر علائم کووید-19 را ندارد و بسیار خوب است.

دوره عادی قرنطینه برای کسانی که تست کرونای مثبت داشتند 14 روز است. ترامپ آدینه از ابتلای خود به کرونا اطلاع داد. اما این بیماری همچنان در میان دستیاران ارشد او رو به گسترش است و هر روز به تعداد مبتلایان افزوده می گردد.

بایدن پیشتر با انتقاد از رقیب خود به خاطر کم اهمیت جلوه دادن خطر ویروس کرونا گفت باید خیلی نگران بود. او گفت که رئیس جمهوری آمریکا باید آموزه های صحیح را در خصوص ماسک و فاصله گیری اجتماعی به دیگران منتقل کند.

میشل اوباما، بانوی اول سابق آمریکا هم در ویدیویی از واکنش ترامپ به ویروس انتقاد کرد و از مردم خواست طوری به بایدن رای دهند که انگار زندگی شما به آن بستگی دارد.

او در اشاره به دونالد ترامپ گفت: هفت ماه بعد، او هنوز طرحی برای مقابله با این ویروس ندارد. هفت ماه بعد، او هنوز به طور مرتب ماسک نمی زند و دیگران را به همین رفتار تشویق می نماید -حتی در حالی که این گام های ساده می تواند جان تعداد بی شماری را نجات دهد. در عوض او با وانمود کردن به اینکه این همه گیری تهدیدی واقعی نیست در مردم شک و تردید ایجاد می نماید.

منبع: اقتصادنیوز

به "بایدن: اگر ترامپ هنوز کرونا داشته باشد، با او مناظره نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: اگر ترامپ هنوز کرونا داشته باشد، با او مناظره نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید