امکان مولتی سرچ در گوگل فراهم شد

به گزارش وبلاگ بهسایا، گوگل با رونمایی از گوگل لنز امکان جست و جوی همزمان متن و تصویر را برای کاربران فراهم کرد.

امکان مولتی سرچ در گوگل فراهم شد

گوگل در رویداد Search On سال گذشته خود، یک ویژگی نو لنز را معرفی کرد که تجربه خرید کاربر را در تلفن های اندرویدی و کروم بوک ها تقویت می نماید. بنا به گزارش Android Central، این غول جست و جو با توجه به کوشش خود در استفاده گسترده تر از هوش مصنوعی اکنون این تجربه را با یک ویژگی هوشمند نو با نام multisearch (مولتی سرچ) ارائه نموده است.

این عملکرد نو مولتی سرچ مبتنی بر لنز به کاربر اجازه می دهد تا جست و جوی سریع برای اشیاء را با استفاده از ترکیب متن و تصاویر به صورت همزمان انجام دهد. گوگل لنز برای کاربران این امکان را فراهم می نماید تا بتوانند با استفاده از متن و تصویر به صورت همزمان جست و جو نمایند.

بیشتر بخوانید

این غول جست و جو در توصیف ویژگی نو خاطر نشان کرد: هنگامی که کلمات را برای توصیف آنچه دنبالش بودید ندارید مفید است. گوگل اشاره نموده که جست و جوی چندگانه به شما یاری می نماید از کادر جست و جو فراتر بروید و درباره آنچه می بنید سوال بپرسید. به عبارت ساده تر این ویژگی به کاربر یاری می نماید تا اشیائی را جست و جو کنید که توصیف آن ها سخت است.

گوگل بعلاوه چند اسکرین شات برای معرفی این ویژگی نو ارائه نموده است. این ویژگی در برنامه Google برای اندروید و ios در دسترس خواهد بود. البته نسخه بتا این ویژگی در حال حاضر در دسترس کاربران آمریکایی که انگلیسی جست و جو می نمایند قرار گرفته است. گوگل اعلام نموده که به زودی این ویژگی در دسترس سایر کاربران نیز قرار خواهد گرفت.

وبلاگ بهسایا فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "امکان مولتی سرچ در گوگل فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان مولتی سرچ در گوگل فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید