آماده سازی ویژه آرامستان بهشت فضل برای ایام نوروز نیشابور

به گزارش وبلاگ بهسایا، خبرگزاری خبرنگاران- تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات شایسته و بهینه در دستور کار سازمان آرامستان ها قرار گرفته است تا شهروندان نیشابوری در سال تازه با آرامش خاطر بیشتری درآرامستان حضور یابند.

آماده سازی ویژه آرامستان بهشت فضل برای ایام نوروز نیشابور

به گزارش خبرنگار وبلاگ بهسایا در نیشابور ،مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری نیشابور اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات شایسته و بهینه در دستور کار سازمان آرامستان ها واقع شده است تا شهروندان در سال نو با آرامش خاطر بیشتری درآرامستان حضور یابند.

جواد فضلی با اشاره به آماده سازی آرامستان بهشت فضل در آستانه سال نو، افزود: با توجه مصادف شدن روزهای پایانی سال با ایام چراغ برات و حضور جمع زیادی از شهروندان در آرامستان بهشت فضل کوشش کردیم فضایی آرام و منظمی را جهت زیارت اهل قبور فراهم سازیم.

وی با بیان اینکه آرامستان جدا از وظایف روزمره خود برای ایام نوروز تدارک ویژه ای برای آرامش هر چه بیشتر شهروندان خواهد داشت، افزود: آرامستان بهشت فضل با موضوعات گوناگونی از جمله مسایل فنی وعمرانی، فضای سبز وخدمات، امور متوفیان، امور فرهنگی در ارتباط است که کوشش می گردد همه این خدمات به برترین شکل انجام گردد.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری نیشابور ادامه داد: المان هایی با موضوعات فرهنگی، اجرای سفره هفت سین، ایجاد دو پارکینگ جهت رفاه حال همشهریان در ایام نوروز و شب های چراغ برات، آماده سازی سالن انتظار و بعلاوه فضاسازی، محوطه سازی و آذین بندی آرامستان از فعالیت هایی است که درراستای استقبال از بهار انجام شد.

فضلی افزود: گل کاری و ایجاد فضای سبزمحوطه آرامستان وگلزار شهدا،احداث سرویس های بهداشتی، اجرای سیستم سیستم روشنایی و سیستم آبیاری قطره ای فضای سبز ایجاد شده نیز از جمله اقداماتی است که در بخش های خدماتی سازمان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه ورودی های آرامستان با هفت سین تزئین می گردد و این آرامستان برای ارائه خدمات به زائرین کاملا آماده است، تاکید نمود: از همه شهروندان تقاضاداریم که حضور بر مزار عزیزانشان را فقط منوط به روز اول عید نکرده و طی یک برنامه ریزی در طول عید به آرامستان مراجعه نمایند.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری نبشابور توضیح داد: با توجه به اینکه امسال لحظه سال تحویل بعدازظهر خواهد بود آرامستان تمام تمهیدات لازم برای غروب آفتاب و حضور شهروندان را تدارک دیده است و درب های آرامستان به روی شهروندان عزیز باز خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آماده سازی ویژه آرامستان بهشت فضل برای ایام نوروز نیشابور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی ویژه آرامستان بهشت فضل برای ایام نوروز نیشابور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید