وان پلاس گوشی ارزان و ساعت هوشمند جدید عرضه می نماید

به گزارش وبلاگ بهسایا به نقل از انگجت، گوشی 9 آر یک گوشی ارزان قیمت خواهد بود. در عین حال وان پلاس گوشی های استاندارد 9 و 9 پرو را نیز تا یک ماه دیگر به بازار می فرستد که امکانات بیشتری داشته و حرفه ای تر خواهند بود.

وان پلاس گوشی ارزان و ساعت هوشمند جدید عرضه می نماید

در خصوص معینات فنی و ویژگی های این سه گوشی و نیز ساعت هوشمند وان پلاس خبری منتشر نشده است. پیش از این نام گوشی 9 آر، 9 ای یا 9 لایت اعلام شده بود. اما حالا معین شده که هیچ یک از این اسامی صحیح نبوده اند.

وان پلاس قبلاً گوشی های پیروز سری نورد ان را عرضه نموده بود که مجهز به نمایشگرهای 6.5 اینچی با نمایشگرهای 90 هرتزی، پردازنده اسنپ دراگون 690 و دوربین 64 مگاپیکسلی بودند. منابع آگاه می گویند 9 آر نیز کم و بیش همین معینات را خواهد داشت، ولی احتمالاً 8 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته می گردد که بیشتر از گوشی های قبلی است. همچنین احتمال نصب باتری پرظرفیت تر 5000 میلی آمپری نیز بر روی این گوشی وجود دارد. در مقام مقایسه نورد ان 10 دارای 6 گیگابایت رم و باتری 4300 میلی آمپری بود.

انتظار می رود نرخ تازه سازی صفحه هر دو گوشی 9 و 9 پرو 120 هرتز باشد و در آنها از تراشه قدرتمند اسنپ دراگون 888 و همین طور دوربینی قدرتمندتر استفاده گردد.

همچنین گفته می گردد ساعت هوشمند وان پلاس مجهز به سیستم عامل ویر او اس بوده، به صورت دایره ای طراحی شده و از نظر امکانات مشابه با ساعت آر ایکس شرکت اوپو است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "وان پلاس گوشی ارزان و ساعت هوشمند جدید عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس گوشی ارزان و ساعت هوشمند جدید عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید