نظارت ویژه استاندارد کهگیلویه و بویراحمد بر عرضه اقلام پر مصرف در ماه رمضان

به گزارش وبلاگ بهسایا، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارشناسان اداره کل استاندارد استان در ماه مبارک رمضان بر اقلام خوراکی و مواد غذایی که بیشترین مصرف را در بین مردم دارند نظارت جدی و بیشتری اعمال می نمایند.

نظارت ویژه استاندارد کهگیلویه و بویراحمد بر عرضه اقلام پر مصرف در ماه رمضان

بهمن رحمتی اضافه نمود: کالاهایی که مشمول استاندارد اجباری هستند و در ماه مبارک رمضان مصرف بالاتری دارند تحت نظارت ویژه این اداره کل قرار می گیرند و در صورتی که این کالاها فاقد علامت استاندارد و کیفیت پایین تر از حد استاندارد باشند جمع آوری و متخلفین به مراکز قضایی معرفی می شوند.

وی توضیح داد: این کالاها شامل روغن سرخ کردنی و خوراکی، خرما، کشک مایع، شیر پاستوریزه، پنیر، شکر، زولبیا، بامیه و همچنین جعبه شیرینی است.

به گزارش وبلاگ بهسایا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان نمود: هم استانی های عزیز هنگام خرید محصولات مشمول استاندارد اجباری، به نشان استاندارد و کد ده رقمی زیر نشان استاندارد که بر روی این محصولات درج شده است توجه و با ارسال کد ده رقمی به سامانه پیامکی 10001517 از اصالت و اعتبار نشان استاندارد، اطمینان حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نظارت ویژه استاندارد کهگیلویه و بویراحمد بر عرضه اقلام پر مصرف در ماه رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت ویژه استاندارد کهگیلویه و بویراحمد بر عرضه اقلام پر مصرف در ماه رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید