راه اندازی نخستین مرکز تخصصی لیزر دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش وبلاگ بهسایا، عضو هیات علمی گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نخستین مرکز تخصصی لیزر دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد راه اندازی شد.

راه اندازی نخستین مرکز تخصصی لیزر دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش وبلاگ بهسایا از مشهد، محمدجواد یزدان پناه عضو هیات علمی گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مرکز تخصصی لیزر دانشگاه علوم پزشکی مشهد در فضایی با گستره حدود 100 متر مربع در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ایجاد شده که حدود 4 میلیارد تومان از طریق بخش خصوصی برای تهیه تجهیزات و وسایل مورد نیاز آن هزینه شده است.

وی گفت: روزانه بین 50 تا 100 نفر در مرکز تخصصی لیزر دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی پذیرش می شوند و اگر در شرایط کرونایی نبودیم امکان پذیرش آن تا سه برابر رقم کنونی نیز وجود داشت.

عضو هیات علمی گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر دستگاه های حذف مو های زاید و برداشتن خال ها و ضایعات رنگی همچون کک مک و خالکوبی در این بخش فعال است و در نظر داریم تا برای درمان ضایعات عروقی و جوان سازی پوست هم دستگاه های تخصصی مورد نیاز را در این مرکز فعال نماییم.

یزدان پناه گفت: 9 نفر از اعضای هیات علمی گروه پوست با مرکز تخصصی لیزر دانشگاه علوم پزشکی مشهد همکاری دارند و نوبت دهی در این مرکز به دو صورت تلفنی و حضوری و از طریق ارجاع متخصصان است که مراجعات مستقیم هم به سمت متخصص پوست هدایت شده و در صورت تأیید، لیزر انجام می شود.

/ص.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "راه اندازی نخستین مرکز تخصصی لیزر دانشگاه علوم پزشکی مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی نخستین مرکز تخصصی لیزر دانشگاه علوم پزشکی مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید