بدموقع باختیم، امتیازهای از دست رفته را جبران می کنیم

به گزارش وبلاگ بهسایا، خبرنگاران/لرستان عبدالله ویسی گفت: باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

بدموقع باختیم، امتیازهای از دست رفته را جبران می کنیم

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد پس از باخت یک بر صفر تیمش مقابل شهرداری آستارا در هفته هجدهم لیگ دسته یک بیان نمود: بازی که در آن می توانستیم سه امتیاز را بگیریم واگذار کردیم.

وی ادامه داد: در تمامی نقاط زمین برتر بودیم و مسلط بر بازی بدون اینکه به حریف موقعیت بدهیم متاسفانه بازی را واگذار کردیم و فوتبال همین بوده و جذابیت آن نیز به این است.

سرمربی خیبر ادامه داد: بدموقع باختیم ولی مطمئن هستم که برمی گردیم و با تمام قوا این سه امتیاز از دست رفته را جبران خواهیم کرد.

ویسی توضیح داد: این باخت درس بزرگی به بازیکنان ما داد که می گردد خوب بازی کرد و باخت.

وی در مورد اینکه اشتباه دروازبان باعث شکست خیبر شد، اضافه نمود: تا بازیکنان اشتباهی مرتکب نشوند گلی رد و بدل نمی گردد.

ویسی گفت: اشتباهات فردی را باید بسیار کم کنیم و هماهنگی بین گلر و دفاعمان بیشتر گردد.

وی با بیان اینکه شایسته حداقل یک امتیاز بودیم ولی باختیم، اظهار داشت: 16 هفته تا انتها این رقابت ها به جای مانده است و تیم ها فراز و نشیب های فراوانی خواهند داشت.

سرمربی خیبر گفت: امتیازات بسیار زیادی به جای مانده و باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم.

ویسی اضافه نمود: ما باید بتوانیم بازی های خودمان را ببریم و امتیازات لازم را بگیریم و منتظر لغزش دیگر تیم ها نیز خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بدموقع باختیم، امتیازهای از دست رفته را جبران می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدموقع باختیم، امتیازهای از دست رفته را جبران می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید