اجرای کمپین برای هم بمانیم در خانه های هلال زنجان

به گزارش وبلاگ بهسایا، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:کمپین برای هم بمانیم در30 خانه هلال این استان با هدف آموزش و ارتقای مهارت های عمومی در حال انجام است.

اجرای کمپین برای هم بمانیم در خانه های هلال زنجان

وبلاگ بهسایا زنجان - موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از اجرای کمپین برای هم بمانیم در خانه های هلال زنجان خبر داد و گفت: این کمپین با مشارکت و حمایت مالی کمیته بین المللی صلیب سرخ و همکاری دفتر ارتقا سلامت وزارت بهداشت در 30 خانه هلال استان زنجان در حال اجراست.

او رویکرد این کمپین را آموزش پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تبلیغ و تأکید بر واکسیناسیون برای ایمنی جامعه، آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برشمرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: کمپین برای هم بمانیم ضمن تقویت مهارت های فردی فراگیران در پیشگیری از بیماری کرونا با حداقل ترین و ضروری ترین سرفصل های آموزشی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برنامه ریزی شده است.

موسوی می گوید: مبنای آموزشی استفاده از روش های آموزشی متنوع بر اساس رده سنی مخاطبان است تا آمادگی لازم در جوامع محلی محقق شود.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان بعد از پایان این دوره اعضای گروه با شرکت در مانور های محلی و سایر برنامه های ویژه داوطلبان آمادگی خود، جامعه و اطرافشان را در برابر حوادث و بلایا تقویت می کنند.

او می گوید: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره ابتلا از طریق ترویج واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ارتقای پاسخگویی و واکنش در برابر حوادث و بحران ها به کمک ظرفیت سازی و توانمند کردن جوامع محلی به ویژه در مناطقی که خانه های هلال دارد از اهداف اجرای کمیپن برای هم بمانیم به شمار می رود.

موسوی، آماده سازی خانه های هلال برای واکنش اضطراری در برابر بحران ها و آگاه سازی و توانمند سازی جوامع محلی و روستایی را از دیگر اهداف این کمپین برشمرد.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان این کمپین از نیمه نخست دی ماه امسال شروع شده و تا هشتم اسفند ماه ادامه دارد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اجرای کمپین برای هم بمانیم در خانه های هلال زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای کمپین برای هم بمانیم در خانه های هلال زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید