آخرین تمرین تیم ملی با چاشنی خنده و جدیت، اسطوره ها کنار همدیگر

به گزارش وبلاگ بهسایا، آخرین تمرین تیم ملی پش از دیدار با امارات ساعاتی قبل در دبی برگزار گشت و بازیکنان زیر نظر اسکوچیچ و دستیارانش آخرین برنامه های این مربی را مرور کردند.

آخرین تمرین تیم ملی با چاشنی خنده و جدیت، اسطوره ها کنار همدیگر

به گزارش وبلاگ بهسایا، تیم ملی فوتبال ایران آخرین تمرین خود را چهارشنبه شب در ورزشگاه شباب الاهلی دبی برگزار کرد و بازیکنان حاضر در اردو زیر نظر دراگان اسکوچیچ و دستیارانش و همینطور در حضور شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون و مهدی مهدوی کیا، مشاور فنی رئیس فدراسیون تمرین کردند.

در تصاویر منتشر شده از آخرین تمرین تیم ملی، بازیکنان علاوه بر انجام تمرینات و برنامه های اسکوچیچ، فضای شاد و مفرحی را هم پشت سر گذاشتند تا با حداکثر انگیزه و روحیه آماده مصاف بعدی تیم ملی شوند. در این تمرین مهدوی کیا و کریم باقری، بازیکنان سابق تیم ملی و از اساطیر فوتبال ایران در کنار هم قرار گرفتند.

در این تمرین همه ملی پوشان حضور داشتند و در بخش های مختلف تمرینی شرکت کردند تا با انجام این تمرین، آماده دیدار با تیم ملی امارات شوند که پنج شنبه شب در ورزشگاه زعبیل دبی برگزار خواهد شد و دو تیم سومین مسابقه خود را در جهت انتخابی جام جهانی برگزار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آخرین تمرین تیم ملی با چاشنی خنده و جدیت، اسطوره ها کنار همدیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین تمرین تیم ملی با چاشنی خنده و جدیت، اسطوره ها کنار همدیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید